اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053194015638

جریمه میلیاردی قاچاقچیان میوه

کد: 1395053194015638

http://goo.gl/dmuy1g

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از جریمه میلیاردی قاچاقچیان میوه در این استان خبر داد.

جریمه میلیاردی قاچاقچیان میوه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ،مدیرکل تعزیرات حکومتی استان درباره قاچاق میوه به کشور گفت: از ابتدای سال جاری 6 فقره پرونده قاچاق میوه از نوع نارنگی در این اداره کل بررسی شد که پس از رسیدگی، متخلفان این پرونده ها در مجموع به پرداخت 99 میلیون و 374 هزار ریال محکوم شدند.
سید مرتضی مدنی فدکی افزود: در این مدت 7 فقره پرونده نیز در زمینه قاچاق موز در تعزیرات حکومتی سراوان تشکیل و بررسی شد که پس از رسیدگی، متخلفان به پرداخت 154 میلیون و 825 هزار ریال محکوم شدند.
وی اظهار داشت : بیشترین قاچاق میوه از مرزهای استان از ابتدای سال 95 مربوط به انبه بوده که 101 پرونده در این رابطه به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است و متخلفان آن به پرداخت یک میلیارد و852 میلیون و 383 هزار ریال محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان داشت: نیمی از پرونده های وارده قاچاق انبه در زاهدان و باقی در دیگر شهرستان های استان نظیر سراوان، ایرانشهر، خاش و... تشکیل و بررسی شده است.
مدنی فدکی بیشترین میزان قاچاق میوه در سیستان و بلوچستان را از مرز میرجاوه و سراوان دانست و گفت : ورود میوه از کشورهای همجوار به صورت غیرقانونی و قاچاق یکی از موضوعات مهم در استان است که علاوه بر وارد کردن آسیب به تولیدات داخلی و نابودی اشتغال و کشاورزی، باعث ورود آفات گیاهی به کشور و انتقال بیماری های گیاهی و نباتی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی