اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917197055638

دادستان کل کشور:

حوزه مبارزه با قاچاق اقدامات خوبی انجام شده است

کد: 13950917197055638

https://goo.gl/i1OFIk

، تهران , (اخبار رسمی): دادستان کل کشور با اشاره به نقش دستگاه‍‌های مختلف در رابطه با قاچاق گفت: اخیرا در حوزه مبارزه با قاچاق اقدامات خوبی انجام شده است.

حوزه مبارزه با قاچاق اقدامات خوبی انجام شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ، حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در رابطه با شورای پول و اعتبار گفت: نظارت بانک مرکزی بر نظام پولی و بانکی آنطور که باید باشد نیست. مصوب شده است شورای پول و اعتبار نظارت خود را بر پول و اعتبار بیشتر و دقیق‌تر کند، نرم افزارها به گونه‌ای تعبیه باشد که بتوانند کنترل کنند. امروز با فناوری نوین که در اختیار داریم و با کمک متخصصین می توانیم مشکلات پولی را کنترل کنیم.
وی درباره گمرکات نیز گفت: به دادستان های ذیربط در استان های مرزی در نظارت تاکید شده است. گمرک، ناجا و بخش های مختلف اقتصادی در ورود محموله های قاچاق به کشور مسئولیت دارند.
منتظری تصریح کرد: اخیرا در پی هشدار مقام معظم رهبری گام هایی در این زمینه و کنترل قاچاق برداشته شده که نیازمند رسیدگی و توجه بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی