اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195385622

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

داوری‌های کشتی المپیک زیر ذره‌ بین

کد: 1395060195385622

http://goo.gl/yXlsIu

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته اخلاق اتحادیه جهانی کشتی قضاوت داوران در سی‌ویکمین دوره بازی‌های المپیک و حواشی مربوط به آن را مورد بررسی دقیق قرار خواهد داد.

داوری‌های کشتی المپیک زیر ذره‌بین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،  سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) اعلام کرد؛ آنتونیو سیلوستری، رئیس کمیته اخلاق این اتحادیه، داوران رقابت کشتی وزن 65 کیلوگرم بین فرانکلین گومس از پورتوریکو و ایختیور ماواروزوف از ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات را به‌دلیل قضاوت‌های مشکوک با محرومیت مواجه کرد.
کمیته اخلاق اتحادیه جهانی کشتی، تمو کازارشویلی از گرجستان، تونگ‌کیون هونگ از کره‌جنوبی و سرگی نوواکوسکی از روسیه را از امر داوری محروم و اعلام کرد بررسی‌ها برای مجازات بیشتر آنها در جریان است.
این کمیته همچنان خبر داد که تمامی مسابقات کشتی برگزار شده در سی‌و‌یکمین دوره المپیک و حواشی‌های مربوط به آنها را به‌دقت مورد بررسی قرار خواهد داد و نتایج بررسی‌های خود را در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

کشتی در ایران یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها ست و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود. کشتی از دوران باستان در ایران تمرین می‌شده و در میان سبک‌های گوناگون ملی و محلی کشتی پهلوانی فراگیرترین سبک آن بوده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش