اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195485638

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق استان کردستان عنوان کرد

برخورد با باند سازمان یافته قاچاق تلفن همراه

کد: 1395060195485638

http://goo.gl/ErxwUJ

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق تلفن همراه را یکی ازاهداف اصلی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارزاین استان دانست.

برخورد با باند سازمان یافته قاچاق تلفن همراه

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان گفت: عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان کردستان موفق به شناسایی تعدادی از قاچاقچیان تلفن همراه در محور شهرستان بانه - سقز شدند، در این عملیات پس از تعقیب و گریز قاچاقچیان توسط پرسنل نیروی انتظامی یک دستگاه خودرو لندکروز توقیف و از آن تعداد 2 هزار و 166 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و 260 عدد لوازم جانبی به ارزش 15 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
میرزایی خاطرنشان کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص جدیت در برخورد با شبکه ها و باندهای کلان و سازمان یافته قاچاق کالا، اقدامات خوبی در زمینه کشف و ضبط محموله های سنگین قاچاق صورت گرفته که در این زمینه می توان به آمار کشفیات موبایل در 5 ماهه گذشته سالجاری که تعداد 12 هزار و 26 دستگاه به ارزش 69 میلیارد و 269 میلیون ریال می باشد اشاره کرد.
وی در پایان از اقدامات و زحمات کلیه دستگاههایی که در امر مبارزه با قاچاق فعالیت دارند خصوصا پرسنل نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار