اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060297056066

در فاصله روزهای هشتم تا دهم مهر ماه برپا می شود

سیزدهمین نمایشگاه آهن و فولاد در آنکارا

کد: 1395060297056066

http://goo.gl/PGKmBX

، تهران , (اخبار رسمی): سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آهن و فولاد در فاصله روزهای هشتم تا دهم مهر ماه در آنکارای ترکیه برگزار می شود .

سیزدهمین نمایشگاه آهن و فولاد در آنکارا

نمایشگاه ترکیه یکی از مهمترین نمایشگاه های صنعت فولاد در منطقه است و شرکت های بزرگ بین المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی آهن و فولاد و تکنولوژی های مرتبط  و ماشین آلات صنعت فولاد (Ankiros) در فاصله روزهای هشتم تا دهم مهر ماه سال 1395 هجری شمسی در انکارا برگزار می شود .

این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاه های صنعت فولاد در آسیاست و افراد برجسته صنعت فولاد آسیا و اروپا در آن شرکت دارند. اهمیت این نمایشگاه از زمانی که صنعت آهن و فولاد در ترکیه توسعه پیدا کرد، بیشتر شده است . این نمایشگاه در سال های اخیر با استقبال زیادی روبرو شده است و انتظار می رود در سال جاری هم استقبال از آن زیاد باشد .

در سال گذشته 975 شرکت فعال در این حوزه از 41 کشور دنیا در نمایشگاه بین المللی آهن و فولاد شرکت کردند. از جمله مهمترین شرکت کنندگان در نمایشگاه آهن و فولاد ترکیه را می توان شرکت های بزرگی از کشورهای آلمان و چین و اسپانیا و ایتالیا  و ایران دانست که تمام آنها به نوعی در بازار ترکیه فعال هستند.در نمایشگاه سال گذشته 606 شرکت بین المللی در نمایشگاه شرکت داشتند و بالغ بر 16 هزار نفر از 77 کشور دنیا از آن بازدید کردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شرکت در این نمایشگاه  و بازدید از آن می توانید با شماره تلفن  00903124396792 تماس بگیرید یا درخواست خود را به شماره 00903124396766  فاکس کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه  به وب سایت www.ankiros.com مراجعه کنید و یا با آدرس [email protected] مکاتبه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش