اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398265638

رئیس کل دادگستری استان بوشهر:

برای جلوگیری ازقاچاق تمام تلاش خود را میکنیم

کد: 1395060398265638

http://goo.gl/rSrWvc

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با موضوع اقدامات صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر برگزار شد.

برای جلوگیری ازقاچاق تمام توان خود را میکنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، علی جمادی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در راستای اقدامات اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضاییه به طور قاطع با مفاسد اقتصادی و متجاوزان به حقوق بیت المال مبارزه می‌کنیم و برای حفظ و دفاع از حقوق مردم و بیت المال تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: کلیه مراجع قضایی باید جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سالم‌سازی با تعیین شعب خاصی نسبت به رسیدگی پرونده های جرایم اقتصادی از قبیل اختلاس، ارتشا و قاچاق کالا و ارز و سوءاستفاده از اموال دولتی تسریع به عمل آورند.
وی در خصوص تاثیر مخرب قاچاق کالا و ارز در جامعه افزود: قاچاق کالا و ارز تاثیری منفی و مخرب بر اقتصاد، فرهنگ، امنیت اجتماعی و سیاسی، تولید و حتی اشتغال دارد و باید برای جلوگیری از این پدیده اجتماعی تمام توان خود را بکار گیریم.
جمادی گفت: دستگاه های نظارتی بیش از پیش نسبت به این گونه مسائل نظارت بیشتری داشته باشند.
وی افزود: نیروی انتظامی و دریابانی استان با اتخاذ تدابیر لازم به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی برخورد لازم و قانونی با عوامل قاچاق کالا را اعمال کنند، و با اجرای طرح های مناسب محیط را برای قاچاقچیان کالا ناامن نموده و نسبت به مهار آن اقدام کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]