اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398475622

برای پوشش بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو انجام شد

قدردانی فدراسیون کشتی از اهالی رسانه

کد: 1395060398475622

http://goo.gl/SjOlCf

، تهران , (اخبار رسمی): فدراسیون کشتی از زحمات اهالی محترم رسانه در پوشش مناسب اخبار ورزش ملی کشور در بازی های المپیک 2016 برزیل قدردانی کرد.

قدردانی فدراسیون کشتی از اهالی رسانه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی المپیک 2016 برزیل در حالی روزهای 24 تا 31 مردادماه در شهر ریودوژانیرو برزیل برگزار شد که اهالی محترم رسانه شامل صدا و سیما، خبرگزاری و روزنامه های مختلف با پوشش مناسب این مسابقات نشان دادند که به ورزش ملی کشور علاقه ویژه ای دارند.

جامعه کشتی کشور از  تلاش های ایثارگرانه ای این عزیزان قدردانی می نماید و امیدوار است با حمایت های بی دریغ و شبانه روزی این دلسوزان ورزش ملی ایران بتواند روز به روز در میسر رشد و تعالی قرار گیرد.

بی شک در کنار حمایت های صورت گرفته نقدهای سازنده نیز نقشه راه مسئولان برای دست یابی به نقطه مطلوب در کشتی کشور خواهد بود و فدراسیون نیز در همه حال سپاسگزار این تلاش ها بوده، هست و خواهد بود.

به امید موفقیت های هر چه بیشتر ورزش ملی کشور، کشتی در رویدادهای آینده.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

کشتی در ایران یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها ست و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود. کشتی از دوران باستان در ایران تمرین می‌شده و در میان سبک‌های گوناگون ملی و محلی کشتی پهلوانی فراگیرترین سبک آن بوده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش