اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100710025

توسط بانک صادرات رقم زده شد

رشد60 درصدی تراکنش بانکی

کد: 13950606100710025

http://goo.gl/ShWOq6

، تهران , (اخبار رسمی): استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع و مطلوب سامانه همبانک صادرات منجر به رشد60 درصدی تعداد تراکنش های این سامانه طی تیرماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل شد.

رشد60 درصدی تراکنش بانکی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، عملکرد سامانه همبانک صادرات ایران نشان دهنده انجام بیش از 8 میلیون تراکنش بوده که این میزان بیانگر رشد 60درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در بازه زمانی یاد شده نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل می باشد.

در ادامه گزارش آمده است: این سامانه بدون نصب نرم افزار خاص برای تمامی مدل های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می آورد.  امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت های این سامانه است.

بر اساس این گزارش قبوض خاص با هدف جمع آوری اقساط مشتریان شرکت ها و سازمان های خصوص و دولتی در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض است که برخوردار از شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر 18 رقم می باشند.

شایان ذکر است از طریق سامانه #719* می توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و  ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.

گفتنی است از سوی مدیر عامل این بانک توسعه و تعمیم خدمات نوین بانکی و ارتقاء بخشی سطح خدمات به گونه ای که متضمن کاهش هزینه ها و افزایش ارزش افزوده بیشتر برای مخاطبان باشد به عنوان رویکرد و اولویت اصلی تعیین شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه