اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606101015757

شورای شهر خرید املاک را تکذیب کرد

کد: 13950606101015757

http://goo.gl/dVbJWr

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای شورای اسلامی شهر تهران که اسامی آنها در گزارش یک سایت خبری با عنوان " سهم شورای شهری ها از املاک نجومی چقدر است ؟" مورخ 6 شهریور سال 95 ،این خبر را تکذیب کردند.

شکایت شورای شهر از یک رسانه خاطی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران، اعضای شورای شهر تهران در واکنش به این خبر ضمن تکذیب ادعای این سایت، گفتند: ما هرگز از شهرداری تهران ملک یا آپارتمان نخریده ایم و این بی اخلاقی های رسانه ای در سال پایانی شورا و در آستانه انتخابات هیات رییسه تنها نوعی سیاسی کاری وانحراف اذهان عمومی از فیش های غیر متعارف مسئولین دولتی است .

با توجه به اینکه این شایعه به طور گسترده و با بی انصافی در فضای مجازی در حال انتشار است ،اعضائ شورا که اسامی آنها در خبر آورده شده ، مدعی شده اند تا برای جلوگیری از ادامه اینگونه تهمت ها و بی اخلاقی ها از رسانه منتشر کننده خبر شکایت می کنند.

گفتنی است در جدول جعلی منشر شده با عنوان" لیست واگذاری املاک به اعضای شورای شهر " در مقابل اسامی دو عضو شورا هیچ گونه اطلاعاتی درج نشده و تنها اسم آنها ذکر شده است که این موضوع نیز ،خود نشان از جعلی بودن و نگاه سیاسی و تخریب کارانه این گزارش است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه