اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103145757

مهدی چمران عنوان کرد

انتقاد از دروغ پراکنی های اخیر

کد: 13950607103145757

http://goo.gl/a1NINQ

، تهران , (اخبار رسمی): متاسفانه شایعه پراکنی های اخیر، به گونه ای شده است که دروغ پراکنی نمادی از روشنفکری به شمار می آید و خیلی راحت حیثیت و آبروی افراد بازیچه قرار می گیرد.

دروغ پراکنی نمادی از روشن فکری شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات بین الملل شورای اسلامی شهر تهران،  مهدی چمران در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورا بعد از سخنان تندگویان در خصوص لزوم کنترل سایت های خبری ،گفت : همین الان برای من پیامکی آمد مبنی بر اینکه تندگویان گفته است چمران گزارش سازمان بازرسی را به اعضای شورا نداده است.
چمران ادامه داد : حال من نمیدانم این سخن گفته شده یا نه ولی این را بدانید که ما اعضای شورا یک آبروی مشترک داریم و مردم همه ما را یک مجموعه می دانند اگر خوب کار کنیم دعا گو خواهند بود و اگر بد کار کنیم نسبت به شوراها بد بین می شوند.
وی افزود : تجربه شورای اول را فراموش نکنید که موجب شد مردم به شوراها بدبین باشند .
رییس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد : اگر علیه هم حرف بزنیم مطمئن باشید که همه بازنده خواهیم بود .
وی با اشاره به حواشی چند روز اخیر، گفت :در امریکا هم اینگونه نیست که نفر یا یک سایت خیلی راحت همه را زیر سوال ببرد .حال شما بیبنید خیلی راحت به ساحت اعضای شورا حمله می شود.
چمران افزود: متاسفانه در مورد برخی اعضای شورا سخنانی گفته می شود که حقیقت ندارد، اصلا همه دعوتید به خانه خانم دکتر آباد و ببیندی که منزل وی در کجا هست . اعضای شورا آبرو و جایگاهی دارند و نباید اینگونه باشد که خیلی راحت مورد حمله واقع شوند. ما انقلابی و مسلمان هستیم و فردای روز باید پاسخگوی اعمالمان باشیم .
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خواستار لزوم کنترل و نظارت بر سایت ها و کانال های خبری شد و گفت : به وزیر ارتباطات و جناب رییس جمهور می گوییم و خواستاریم که نباید استفاده از تکنولوژی هاو عملکرد سایت ها اینگونه باشد .
در ادامه جلسه محمد مهدی تندگویان، گفت : سخنان من مربوط به سه هفته پیش می شد ،چمران گفت: آن گزارش مربوط به حسابرسی بود و ربطی به این موضوع نداشت.
چمران در ادامه سخنان خود، افزود : ما بارها اعلام کردیم که در شورا چیزی برای پنهان کردن نیست و حتی خود شما دیدید که سازمان بازرسی در شورا مستقر شد و حتی پلاکارد هم در این خصوص زده شد.
وی ادامه داد : من شخصا پای همه بندها و موازین قانونی شورا ایستاده ام و بسیاری از مواقع از حق و کیان شورا دفاع کردم و در حالی که خیلی ها خبر نداشتند .
رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از برخی بد اخلاقی های رسانه ها انتقاد کرد و گفت : برخی از سایت ها حتی جلوی چشمان خود من نقل قولی به دروغ از من درج کردند، اینگونه بد خلقی ها باید اصلاح شود.
چمران همچنین در ابتدای این جلسه به تاریخ نگاری ایام هفته نیز پرداخت و گفت : امروز روز دحو الارض است که آداب خاصی دارد .
وی همچنین با اشاره به هفته دولت گفت : هفته دولت مصادف با شهادت دو تن از یاران با وفای انقلاب شهید رجایی و شهید باهنر است و روز شهادت این عزیزان روز مبارزه با تروریسم نیز نام نهاده شده است.
چمران همچنین به درگذشت هنرمند فقید داوود رشیدی اشاره کرد و گفت : مرحوم رشیدی از چهره های ماندگار تئاتر و سینما بود و درگذشت این هنرمند بزرگ را به جامعه هنری کشور تسلیت می گوییم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه