اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103185757

طلائی در پاسخ به شائبه مطرح شده درخصوص شورای شهر:

سازمان بازرسی موضع گیری کند

کد: 13950607103185757

http://goo.gl/9tmyVg

، تهران , (اخبار رسمی): انتظار مدیریت شهری بر این است که سازمان بازرسی نخستین موضع گیری را در خصوص شائبه مطرح شده به برخی از اعضای شورای شهر تهران داشته باشد.

سازمان بازرسی موضع گیری کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران موضوع شائبه های مطرح شده در خصوص برخی از اعضای شورای شهر تهران موضوعی بود که با واکنش برخی از اعضای شورای شهر مواجه شد.

مرتضی طلائی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکی از اعضایی بود که در این خصوص سخن گفت و گفت: انتظار شورای شهر بر این است که نخستین کسی که در این خصوص موضع می گیرد سازمان بازرسی باشد.

وی تاکید کرد: رسیدگی به تخلفات ضروری است و تخلف، تخلف است و رانت خواری، رانت خواری است.
 
نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: هرکجا ذره ای از قانون تخطی شده است نباید مباشات در خصوص آن صورت گیرد.

طلائی تاکید کرد: تا کنون مشاهده نشده است که در مدیریت شهری از تخلفی حمایت صورت گیرد و این بد است که امروز خود شورای شهر در مظان اتهام قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: هم اکنون شائبه جهت گیری های سیاسی مطرح شده است و در فضای عمومی برخی از سایت ها را منتسب به اعضای شورای شهر می دانند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در ادامه به موضوع سازمان بازرسی پرداخت و گفت: هم اکنون سازمان بازرسی در جاهای مختلفی مستقر است ،آیا این موضوع نشان دهنده تخلف است؟!

طلائی ادامه داد: هر روز نامه های متعددی از این سازمان به افراد، نهادها و سازمان ها ارسال می شود که دارای اهمیت است.
وی اظهار داشت: کشاندن دعواهای سیاسی به این سطح افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد و کسانی که این اطلاعات را منتشر می کنند نشان می دهند که نه سازمان بازرسی را می شناسد و نه به مسائل و قوانین اشراف دارند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: مطرح کردن واژه "املاک نجومی" پس از "حقوق های نجومی" نشان می دهد که جریانی سیاسی آن را هدایت می کند.

طلائی گفت: انتظار بر این است که با فیش های نجومی برخورد شده و با تخلفات در شهرداری نیز به همانگونه برخورد شود اما بازی کردن با حیثیت شورای شهر وضعیتی را ایجاد می کند که دیگر "سنگ روی سنگ بند نخواهد شد".

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه