اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103195757

اسماعیل دوستی :

نظافت پیاده روها فراموش شده است

کد: 13950607103195757

http://goo.gl/CIUaZn

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت : نظافت پیاده روها و پیاده راه ها در وضعیت خوبی نست.

نظافت پیاده روها فراموش شده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اسماعیل دوستی در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورا گفت : با اینکه نظافت خیابان ها در سطح شهر به خوبی انجام می شود ولی نظافت پیاده روها و پیاده راه ها در وضعیت خوبی نست. گویی که نظافت پیاده روها فراموش شده است.

دوستی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به مدریت خانه کشتی منطقه 18 ،گفت : مدیریت این خانه کشتی به مدیریت محله سپرده شده و مدیریت محله هم اداره آن را به یک خانم واگذار کرده است. بنده ضمن قدردانی از مدیریت این خانم باید بگویم تقاضاهای زیادی واصل شده مبنی بر اینکه مدیریت این خانه کشتی به سازمان ورزش و یا معاونت اجتماعی بازگردد چرا که مدیریت محله آنجا را ضعیف مدیریت کرده است.

در ادامه این جلسه عباس جدیدی معاون نظارت شورا با اشاره به حواشی چند روز اخیر در مورد املاک نجومی، گفت :هر گونه اساعه ادب به ساحت اعضای شورا باید مورد پیگرد قضایی باشد اما برای شفاف سازی پیشنهاد می کنم کارگروهی تشکیل شود و 31 عضو شورا مورد رصد قرار گیرند و اگر تخلفی محرز شد با شدت تمام با آن برخورد شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه