اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103225757

تندگویان مطرح کرد

ضرورت نظارت بر فضای مجازی

کد: 13950607103225757

http://goo.gl/zxDGRf

، تهران , (اخبار رسمی): عدم نظارت بر فضای مجازی و سایت ها موجب ضربه دیدن دو جریان سیاسی کشور خواهد شد .

سایت ها و کانال های خبری نگران کننده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد مهدی تندگویان در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورا، گفت : تذکر ابتدایی من مربوط به خانه های شهدا است که تبدیل به موزه می شود . در حال حاضر در هفته دولت قرار داریم که به واسطه شهادت شهید رجایی این هفته نام گذاری شده اما همین خانه شهید رجایی در بدترین وضع نگهداری می شود و حتی مورد سرقت هم واقع شده است.

وی افزود: اگر از این خانه ها به عنوان تبلیغ راه شهدا استفاده می کنیم و آن را تبدیل به موزه می کنیم باید در وضع مناسب تری نگهداری شود .

تندگویان در ادامه یاد آور شد : تذکر دوم من مربوط به فعالیت های شبکه های مجازی است. چند هفته پیش نسبت به فعالیت های این سایت ها در فضای مجازی هشدار دادم و خیلی واضح بگویم اگر این شبکه ها را جمع نکنیم آنها ما را جمع می کنند .

نایب رییس کمیسیون شهر سازی و معماری افزود :متاسفانه نظارت درستی بر فعالیت های شبکه ها و سایت های مجازی نیست و عدم اخلاق مداری موجب صدمه دیدن هر دو جریان سیاسی خواهد شد .

تندگویان تصریح کرد : نگاه ما باید ساماندهی شبکه های مجازی باشد که در غیر اینصورت هر روز شاهد مورد هجوم واقع شدن اعضا خواهیم بود که یکبار هم این موضوع شامل من شده بود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه