اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103245757

سرخو تاکید کرد

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت برنامه ها

کد: 13950607103245757

http://goo.gl/GGkjF9

، تهران , (اخبار رسمی): برخی پروژه های نیمه تمام چهره نازیبایی در شهر در پیشگاه مردم ترسیم کرده که شایسته مدیریت شهری نیست.

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت برنامه ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ، محسن سرخو در دویست و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرتهران در تذکری تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح شهر را خواستار شد .

رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرتهران، گفت : با توجه به اهمیت برخی از این پروژه ها و نقشی که ایفا می کنند باید تخصیص بودجه در پروژه های نیمه تمام در مناطق شهرداری در اولویت قرار گیرد .

سرخو افزود : در بازدیدی که از منطقه 15 داشتم در یکی از خروجی های این بزرگراه به خیابان خاوران پل نیمه تمامی به چشم می خورد که چهره نا زیبایی را در پیشگاه مردم ترسیم کرده است. همچنین پایانه اتوبسرانی این منطقه که سقف ان نیمه کاره رها شده و این قبیل صحنه ها زیبنده مدیریت شهری نیست . از اینرو باید هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این پروژه ها با توجه به اهمیتی که برای ساکنان منطقه دارد اقدام شود .

سرخو در بحش دیگری از سخنان خود با اشاره به حواشی اخیر گفت : بنده پیشنهادی دو سال پیش مطرح کردم که تعاونی مسکن در شورا شکل گیرد و اعضای شورا هم عضو این تعاونی مسکن بشوند و مانند مجلس عمل شود که اگر هیات رییسه به این موضوع وقعی می نهاد شاید این مشکلات پیش نمی آمد البته من به درستی و یا نا درستی این حواشی نمی پردازم ولی اینگونه که اگر می خواهند واحدی دریافت کنند همه از طریق تعاونی باشد و اگر هیات رئیسه محترم کمک کرده بود شاهد این صحبتها و بحث هانبودیم.

وی همچنین با اشاره به بد اخلاقی های سایت ها و رسانه ها گفت : افرادی در سایه قرار می گیرند و با بزدلی پشت این سایت ها سخنانی را می گویند که حقیقت ندارد . بنده اعتقاد به حتک ابروی هیچ کسی ندارم و اگر کسی هم تخطی کرده باشد باید مراجع قضایی ورود کنند اما این بد اخلاقی ها همواره بوده و حتی در مورد خود من هم اتفاق افتاده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه