اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103316066

در اولین شب اجرا تقدیم می‌شود

«سپنج رنج و شکنج فرخنده» به دو هنرمند فقید

کد: 13950607103316066

http://goo.gl/vlUhku

، تهران , (اخبار رسمی): اولین اجرای نمایش «سپنج رنج و شکنج فرخنده» به کارگردانی شهرام گیل آبادی دوشنبه 8 شهریور به هنرمندان مرحوم داوود رشیدی و محموداستادمحمد تقدیم می‌شود.

«سپنج رنج و شکنج فرخنده» به دو هنرمند فقید

به گزارش مرکز رویدادهای اخبار رسمی  نمایش «سپنج رنج و شکنج فرخنده» که به نویسندگی مرحوم محمود استاد محمد به روایت زندگی فرخنده در سه پرده کودکی، جوانی و میانسالی و مرگ می‌پردازد پیش ازاین در هفته بزرگداشت این هنرمند در قالب جدیدی از اجرا و نمایشنامه‌خوانی توسط شهرام گیل آبادی در تئاتر شهر روی صحنه رفته بود و از دوشنبه 8 شهریور ماه به مدت 21 شب از ساعت 20در تئاتر شهر برای عموم اجرا می‌شود.

در این نمایش بازیگرانی همچون فریدون محرابی، شمسی صادقی، رویا فلاح، نوشین حسن زاده و نازنین مهیمنی حضور دارند.

این نمایش هر شب با حضور یکی از چهره های برجسته هنری اجرا می شود و میهمانان سه شب اول اجرا به ترتیب مانا استاد محمد، مژده لواسانی و گلاره عباسی خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر