اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103486066

فروردین سال آینده برگزار می شود

نمایشگاه برق و نیروی افریقا در ژوهانسبورگ

کد: 13950608103486066

http://goo.gl/2SDiIj

، تهران , (اخبار رسمی): بیستمین نمایشگاه جهانی برق و نیروی افریقا در روزهای هشتم و نهم فروردین سال 1396 در ژوهانسبورگ برگزار می شود. این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاههای صنعت برق در افریقا است.

نمایشگاه برق و نیروی افریقا در ژوهانسبورگ

در نمایشگاه ژوهانسبورگ 300 شرکت فعال در این زمینه و بالغ بر 600 میهمان ویژه حضور دارند

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی نمایشگاه جهانی برق و نیروی افریقا در روزهای هشتم و نهم فروردین سال 1396 هجری شمسی در شهر ژوهانسبورگ برگزار می شود .

این نمایشگاه را می توان مهمترین نمایشگاه برق و نیرو در افریقا دانست که برای بیست سال متوالی در این شهر برگزار شده است و اغلب فعالان بزرگ حوزه برق و نیرو  و آب و انرژیهای تجدید پذیردر افریقا در این نمایشگاه شرکت می کنند و فرصت خوبی برای آغاز فعالیتهای اقتصادی تازه و مشارکتهای بزرگ است.

در نمایشگاه سال گذشته بالغ بر 300 شرکت فعال در زمینه نیرو و برق در نمایشگاه شرکت کردند و تعداد بازدید کنندگان که اغلب افراد حرفه ای و فعالان این صنعت بودند از مرز 7000 نفر گذشت. در حاشیه نمایشگاه دو کنفرانس در زمینه نیرو برگزار می شود  که شمار سخنرانان آن بالغ بر 250 نفر است .

هر ساله 600 میهمان ویژه در این نمایشگاه حاضر هستند که تمامی آنها افراد اثر گذار در صنعت نیروی افریقا و دنیا هستند و برقراری ارتباط با آنها می تواند بسیار مهم باشد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه  و نحوه ثبت نام در آن می توانید با  شماره تلفن 00275164049 با سیسیلیا براکستون تماس بگیرید یا اینکه به آدرس [email protected] ایمیل بزنید. از هم اکنون امکان ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه فراهم شده است.

برای دریافت جزییات بیشتر در مورد این نمایشگاه مهم و اثر گذار که در ساندتون کانونشن سنتر (Sandton convention center) برگزار می شود می توانید به وب سایت www.terrapinn.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش