اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608103556066

هفدهمین نمایشگاه آب و انرژی و تکنولوژی و محیط زیست برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه wetex در مهر ماه

کد: 13950608103556066

http://goo.gl/TvwLjs

، تهران , (اخبار رسمی): هفدهمین نمایشگاه آب و تکنولوژی و محیط زیست و انرژی در مرکز همایشهای دوبی برگزار می شود . این نمایشگاه در فاصله روزهای سیزدهم تا پانزدهم مهر ماه برگزار خواهد می شود.

نمایشگاه برق و نیروی افریقا در ژوهانسبورگ

نمایشگاه wetex فرصتی در جهت آگاهی از تکنولوژیهای جدید در زمینه انرژی و آب و آشنایی با فعالان این حوزه است

به گزارش روابط عمومی اخبار رسمی  نمایشگاه wetex در فاصله روزهای 13 تا 15 مهر ماه سال 1395در دوبی برگزار می شود  و چهار بخش آب و انرژی و محیط زیست و تکنولوژی را در خود جای داده است.

این نمایشگاه یک پلت فرم جهانی  برای عرضه آخرین تکنولوژیها در حوزه نیرو است و می تواند فرصتی برای تبادل نظر در این حوزه و آشنا شدن با آخرین تکنولوژیها در این زمینه را فراهم کند و هر ساله تعداد زیادی از فعالان حوزه انرژی در این نمایشگاه حاضر هستند.

در نمایشگاه سال قبل بالغ بر 1700 نفر از فعالان حوزه انرژی  از 55 کشور دنیا حاضر بودند و فرصت خوبی برای توسعه دامنه همکاریهای  اقتصادی در این زمینه فراهم شده بود. در سال قبل تعداد مذاکرات منجر به قرار داد همکاری در حاشیه نمایشگاه بیشترین تعداد طی 10 سال اخیر بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه می توانید به وب سایت www.wetex.ae مراجعه کنید و برای سوالات کلی  با شماره تلفن 0097145151460 تماس بگیرید.

از طریق آدرس [email protected] می توانید درخواستهای خود را مطرح کنیدو ظرف کمتر از دو روز کاری به تمامی ایمیل ها پاسخ داده می شود. 

البته از آنجا که این نمایشگاه بخشهای مختلفی دارد شما برای درخواست در زمینه صنعت آب  باید با شماره 0097143220607 تماس بگیرید و یا به آدرس [email protected] ایمیل بفرستید.برای درخواست اطلاعات در زمینه تکنولوژیهای هوشمند یا اطلاع در زمینه نحوه شرکت در نمایشگاه هم می توانید با شماره 0097145151426 تماس بگیرید و با آدرس conatacts @dewa.gov.ae مکاتبه کنید.

درخواستهای مربوط به بخش انرژی و انرژیهای تجدید پذیر باید به آدرس [email protected] ارسال شود  و درخواستهای مربوط به بخش نفت و گاز عرب هم باید به  آدرس [email protected] ارسال شود.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش