اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104725757

علی صابری :

انتشار اسامی قبل از محاکمه قانونی نیست

کد: 13950608104725757

http://goo.gl/WH6my0

، تهران , (اخبار رسمی): گزارشی قابل استناد است که از مجاری قانونی گذشته باشد/ انتشار اسامی افراد قبل از محاکمه محمل قانونی ندارد

انتشار اسامی قبل از محاکمه محمل قانونی ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ،صابری با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر واگذاری املاک شهرداری به چندتن از اعضای شورای شهر تهران، گفت : من به عنوان یک حقوقدان زمانی در خصوص گزارشی نظر می دهم که از مبادی قانونی گذشته باشد و صحت آن تأیید شده باشد و تنها با استناد به یک خبر نمی توان حکم صادر کرد .

عضو حقوقدان شورای شهر تهران ادامه داد : گزارش تخلفات باید مجاری قانونی را طی کرده باشد و در چارچوب وظایف و اختیارات باشد تا قابل استناد باشد .

وی در ادامه افزود : بر فرض اینکه گزارش ارائه شده صحت هم داشته باشد انتشار اسامی افراد قبل از بررسی و محاکمه محمل قانونی ندارد .

وی در پایان گفت : من خارج از گرایش سیاسی هریک از همکاران که بخواهند از حق خود دفاع کنند با توجه به اینکه تخصصی در پرونده های کیفری ندارم اما بعنوان یک همکار متخصص از ایشان دفاع خواهم کرد و معتقدم هیچ شهروندی نباید بدون محاکمه محکوم شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه