اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105110040

آخرین مهلت ثبت نام مسابقه کتاب و سینما

کد: 13950608105110040

http://goo.gl/nldEdO

، تهران , (اخبار رسمی): دوازدهم شهریور ماه مهلت ثبت نام مسابقه کتاب و سینما به پایان می رسد.

آخرین مهلت ثبت نام مسابقه کتاب و سینما

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،خانه کتاب و انجمن سینمای جوانان ایران در راستای اهداف سیاست های کلی نظام در دوره چشم انداز به منظور رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی به عنوان عناصر هویت ملی و ترویج کتاب و کتابخوانی در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و همزمان با بیست و چهارمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از فیلم های تولید شده با موضوع کتاب و کتابخوانی،اقتباس ادبی،پاسداشت و سرگذشت و سرنوشت مؤلفین و ناشرین تجلیل به عمل می آورد،همچنین با توافق خانه کتاب و انجمن سینمای جوانان ایران دومین روز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نام روز کتاب و سینما نامگذاری شد.

علاقمندان جهت ثبت نام فیلم های خود با موضوع کتاب و کتاب خوانی،اقتباس ادبی،پاسداشت،سرگذشت و سرنوشت مؤلفین و ناشرین  و شرکت در مسابقه کتاب و سینما تا تاریخ 12 شهریور مهلت دارند.

آثار ثبت نام شده می بایست تا تاریخ شنبه 13 شهریور اقدام به تحویل فیلم به دبیرخانه جشنواره کنند.

آیین اختتامیه بخش کتاب و سینما و جایزه بزرگ سی و سومین میلیون تومان در شب کتاب و سینما از طرف خانه کتاب به فیلم های برگزیده اهدا خواهد شد.

قابل ذکر است که ثبت نام فیلم های متقاضی از طریق درگاه www.iycs.ir انجام می پذیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سینما و تئاتر