اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105135638

رییس جمهوری در جلسه هیات دولت برای تحقق اقتصاد مقاومتی دستور داد

تاکید بر ادامه مبارزه جدی با قاچاق کالا

کد: 13950608105135638

http://goo.gl/Y1N0oa

، تهران , (اخبار رسمی): رییس‌ جمهوردرجلسه هیات دولت بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مبارزه قاطع وجدی با مساله قاچاق کالاگفت :مبارزه با قاچاق کالا برای اجرایی وعملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی ازاهمیت بالایی برخوردار است.

تاکید بر ادامه مبارزه جدی با قاچاق کالا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،حسن روحانی در جلسه هیات دولت، به دیدار اخیر اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: رهنمودها و قدردانی معظم له از تلاشها و اقدامات انجام شده، در روحیه همه بخش های دولت یازدهم برای فعالیت سریعتر و خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف ایران تاثیر گذار است و البته مسئولیت ها را نیز سنگین تر می کند.
رییس‌ جمهوری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مبارزه قاطع و جدی با مساله قاچاق کالا و لزوم اقدامات جدی تر در این زمینه به منظور افزایش توان رقابتی تولیدات ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا برای اجرایی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی اهمیت بالایی داشته و همه دستگاه های ذیربط در کشور باید دست به دست هم دهند تا شاهد نتیجه مطلوب در این عرصه باشیم.
روحانی ادامه داد: کاهش آمار قاچاق کالا نیز بیانگر عزم جدی دولت در مبارزه با قاچاق کالا است که این مهم باید همچنان ادامه یابد.
وی با تاکید بر اینکه رقابتی شدن تنها راه حل اساسی در مبارزه با قاچاق کالا و همچنین مساله فضای مجازی است، افزود:باید شبکه های اجتماعی داخلی رقابتی شوند و با توجه به استعداد جوانان تحصیلکرده کرده و شرکت های دانش بنیان می توان به اشتغال زایی در کشور کمک کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار