اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106085757

پیرهادی و قناعتی منشی‌های شورا / تقی‌پور به عنوان سخنگوی ابقا شد

"مهدی چمران" رئیس شورای شهر ماند

کد: 13950609106085757

http://goo.gl/e9NPxh

، تهران , (اخبار رسمی): مهدی چمران برای سومین سال متوالی در دوره چهارم شورا با 16 رای بعنوان ریاست شورای شهر تهران انتخاب شد.

"مهدی چمران" رئیس شورای شهر ماند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ،در ابتدای دویست و هشتاد وهفتمین جلسه شورا انتخابات هیات رئیسه شورای شهر تهران شامل(انتخاب رییس ، نایب رییس ، منشی و سخنگوی شورا ) برگزار شد.
مهدی چمران و احمد مسجد جامعی دو کاندیدای ریاست شورا بودند که در نهایت مهدی چمران با 16 رای بیشترین آراء را کسب کرد و دوباره بر صندلی ریاست نشست.
براساس این گزارش از 31 رای اخذ شده در این انتخابات مهدی چمران 16 رای ، احمد مسجد جامعی 14 و یک رای هم سفید بود .همچنین،دراین انتخابات ، محسن سرخو، محمدمهدی تندگویان، ابوالفضل قناعتی و محسن پیرهادی برای جایگاه منشی هیات رئیسه کاندیدا شدند.

براساس نتایج این انتخابات پیرهادی و قناعتی هر کدام با 17 رای از تندگویان با 15 رای و سرخو با 13 رای پیشی گرفتند و در این جایگاه ابقا شدند.
همچنین در این انتخابات اسماعیل دوستی و رضا تقی‌پور برای کسب جایگاه سخنگوی شورا کاندیدا شدند که تقی‌پور با 16 رای از دوستی با 14 رای پیشی گرفت.
این انتخابات همچنین یک رای سفید نیز داشت.
براساس این گزارش ،هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در آخرین سال دوره چهارم بدون هیچ تغییری به کار خود ادامه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه