اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106825757

عباس جدیدی مطرح کرد

قبر به جای اراضی تملک شده است

کد: 13950609106825757

http://goo.gl/dl3gmm

، تهران , (اخبار رسمی): معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت : وجود فضای مجازی به خودی خود یک موهبت است اما بی اخلاقی های موجود در آن باید سامان دهی شود .

قبر به جای اراضی تملک شده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورا ی اسلامی شهر تهران، عباس جدیدی در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه شورا با بیان اینکه نباید فضای مجازی را مشوش کنیم، گفت: فضای مجازی شبیه طرفداران تیم های ورزشی است، اما نکته مهم آن است که در مورد تیم های ورزشی وقتی بی اخلاقی ها شروع می شود یک کمیته انضباطی با افراد خاطی برخورد می کند که به نظر می رسد در کشور جای یک کمیته انضباطی برای برخورد با خاطیان فضای مجازی خالی است.

جدیدی ادامه داد : انحراف از فعالیت های واقعی در فضای مجازی و بروز بی اخلاقی ها و انحراف از رسالت خبری است که توسط برخی گروه ها انجام می شود، تصریح کرد: این بی اخلاقی افراد معدود نباید منجر به زیر سوال بردن خبرنگاران خدومی شود که از جای جای مملکت برای ارسال اخبار زحمت می کشند.

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران از سخنگوی شورا که جزو شورای عالی مجازی دولت است خواست با توجه به حساسیت موضوع که مقام معظم رهبری نیز در این زمینه یک هیات نظارت را انتخاب کرده، گزارشی برای ارائه در صحن علنی آماده کند و مشخص شود که در این خصوص چه اقداماتی انجام شده است.
وی تاکید کرد که آبرو افراد چیزی است که وقتی ریخته شود قابل جبران نیست.

جدیدی همچنین به مشکلات شهروندان شهرری، محله نفرآباد اشاره کرد که از وجود املاک رها شده در اطراف آستان حرم عبدالعظیم حسنی(ع) رنج می برند و گفت: از شهرداری می خواهم این اراضی رها شده را تملک کند. به ویژه اینکه مردم این منطقه بارها گفته اند به جای اراضی شان حاضرند پول نگیرند و به جای آن قبری در آستان تحویل بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه