اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609107115638

در استان بوشهر صورت گرفت

انهدام 80 تن کالا و 3 باند بزرگ قاچاق

کد: 13950609107115638

https://goo.gl/jDwpFv

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس پلیس استان بوشهر گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در استان بوشهر 3 باند بزرگ کالای قاچاق متلاشی شد.

انهدام 80 تن کالا و 3 باند بزرگ قاچاق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سردار حیدر عباس‌زاده با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا در ابعاد گوناگون تشدید یافته است، اظهار داشت: در این راستا قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، مهم‌ترین هدف برای راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا است.
عباس‌زاده  با تاکید بر استمرار مبارزه با قاچاق کالا گفت: مبارزه با قاچاق کالا با اقتدار و تلاش شبانه‌روزی ادامه دارد تا به کسب و کار و رونق تولید  کمک شود.
وی افزود:  شدند.
وی با اشاره به متلاشی شدن 3 باند بزرگ کالای قاچاق در استان بوشهر گفت: طی این مدت 286 دستگاه خودرو توقیف، 655 متهم دستگیر و 21 فقره پرونده به ارزش بیش از 500 میلیون ریال تشکیل شده است.

انهدام 80 تن کالای قاچاق

همچنین رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به انهدام 80 تن کالای قاچاق به ارزش بیش از 12 میلیارد ریال، گفت: این کالاها مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی ،اقلام دارویی و تلفن بوده است که در معابر مواصلاتی، راه های خروجی و یا در انبارهای دپو کالای قاچاق که فاقد اسناد مثبت گمرکی بودند ،کشف و ضبط شده است.
سرهنگ فرج شجاعی افزود: این کالاها، تقلبی، غیر استاندارد، غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته بوده است که سلامت محور و ممنوعه هستند .
وی گفت: در 5 ماه امسال هزار و 470 محموله قاچاق کالا توقیف، ضبط و به مراجع قضایی ارجاع شده است.
سرهنگ شجاعی افزود: ارزش کالاها بیش از هزار میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه پارسال 73 درصد افزایش داشته است.
لازم به ذکر است که در راستای اجرای برنامه جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز،  80 تن انواع کالای قاچاق شامل (انواع مواد غذایی، نوشیدینی- مواد و لوازم آرایشی و بهداشتی- پودر و قرص نیروزا- سیر- بادام زمینی و دارو) با ارزش 12 میلیارد و 69 میلیون و 883 هزار 580 ریال با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط امحاء شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]