اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107375757

حافظی اعلام کرد

افزایش سهم فروش غیرحضوری در میادین میوه

کد: 13950610107375757

http://goo.gl/mOKHxi

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بر افزایش سهم فروش غیرحضوری در میادین میوه و تره بار تاکید کرد.

افزایش سهم فروش غیرحضوری در میادین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران ،رحمت اله حافظی  با بیان اینکه در سازمان میادین میوه وتره بار اقدامات خوبی در حال شکل گیری است، اظهار کرد: با استناد بند 2-7 پیوست طرح جامع شهر تهران، مصوب آذرماه 1386 در رابطه با طرح های موضعی و موضوعی، مقرر شده است سازمان میادین با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران نسبت به طرح موضوعی ساماندهی و توسعه مراکز عمده فروشی توزیع مواد غذایی و میادین میوه و تره بار اقدام و نتایج را تا تصویب در شورای شهر و کمیسیون ماده 5 پیگیری کند.

وی با انتقاد به اینکه تا کنون این مصوبه بازخوردی نداشته است، تاکید کرد: در بند "چ" ماده 48 برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران، نیز بر راه اندازی سیستم فروش غیر حضوری در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهر تهران به نحوی که در هر سال 5 درصد و در طول برنامه به میزان 20 درصد از کل فروش غیرحضوری افزایش یابد، تاکید شده است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین اظهار کرد: اجرایی شدن این بند به کاهش آلودگی هوا و ترافیک منجر می شود از این رو انتظار داریم اقدامات جدی برای اجرای این بند صورت گیرد.

حافظی گفت: عملیاتی شدن این موارد به عنوان مطالبه جدی است و امیدواریم بر اساس برنامه مصوب، اقدامات انجام و به شورای شهر تهران گزارش شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه