اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610107496007

مشحون: روند تیم ملی بسکتبال رو به رشد است

کد: 13950610107496007

http://goo.gl/YJXftG

، تهران , (اخبار رسمی): رییس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: تیم‌های پایه‌ بسکتبال ایران زیر نظر بائرمن، سرمربی تیم ملی بزرگسالان تمرینات یکسان، همراه با آموزش‌های پایه‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند.

مشحون : روند تیم ملی بسکتبال رو به رشد است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال تیم ملی جوانان ایران توانست در ماه گذشته برابر تیم ملی جوانان بسکتبال ژاپن به برتری دست یابد  و با قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کند.

او ادامه می‌دهد: تیم ملی بزرگسالان ایران بعد از جوانگرایی روند روبه رشدی را طی می‌کند. بعد از اینکه بازیکنان باتجربه تیم ملی با هماهنگی‌های صورت گرفته از تیم ملی کنار رفتند، جوانان با انگیزه و آیندهدار به تیم ملی اضافه شدند و تمرینات را با انگیزه دنبال می‌کنند تا به نوعی بتوانند جای خود را در تیم ملی باز کند. شکل گرفتن تیم ملی جدید احتیاج به زمان دارد ولی در چند ماهی که از جوانگرایی تیم ملی بزرگسالان می‌گذرد به دلیل همبستگی و همدلی که بین بازیکنان تیم وجود دارد، تیم ملی با بازیکنان جدید به سرعت در حال شکلگیری است. تیم ملی بزرگسالان ایران هفته آینده در رقابت‌های چلنج کاپ آسیا در تهران به مصاف قطر خواهد رفت.

مشحون به غیبت تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌های المپیک 2016 ریو اشاره و خاطرنشان می‌کند: تیم ملی بسکتبال ایران توانست در دوره قبل با قهرمانی در رقابت‌های آسیا بعد از 60 سال جواز حضور در بازی‌های المپیک لندن را کسب کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که جای تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک 2016 ریو خالی بود.

او در این خصوص ادامه می‌دهد: هم فدراسیون و هم بازیکنان تیم ملی هرچه در توان داشتند خرج کردند ولی واقعیت این است که وقتی منابع کافی در اختیار ما قرار داده نمی‌شود در نتیجه نمی‌توانیم به بزرگترین آوردگاه ورزش جهان صعود کنیم. ما بارها اعلام کردیم که برای صعود به المپیک به کمک نیاز داریم ولی منابع لازم تامین نشد و ما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم جواز حضور در المپیک را به دست آوریم.رییس فدراسیون بسکتبال در مورد آینده تیم ملی بسکتبال برای حضور در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو می‌گوید: تیم ملی بسکتبال ایران با تمام تلاش تمرین می‌کند و با وجود بازیکنان جوان که میادین بین‌المللی را تجربه کرده‌اند، از هم اکنون برای حضور پرقدرت در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو برنامه ریزی کرده‌ایم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، نهاد حاکم در بسکتبال ایران می‌باشد که در سال 1945 تأسیس شده است و از سال 1947 عضو فدراسیون بین‌المللی بسکتبال نیز بوده است و همچنین عضو فیبا آسیا و از نهادهای مسئول سازماندهی تیم ملی بسکتبال ایران می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش