اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108030025

انتصاب مدیر روابط عمومی بانک صادرات

کد: 13950610108030025

http://goo.gl/vMUzio

، تهران , (اخبار رسمی): علی جهانی به عنوان مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران شد.

علی جهانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات  سیاوش زراعتی- مدیرعامل بانک صادرات ایران در حکمی علی جهانی مدیر سابق روابط عمومی بانک مرکزی را به عنوان مدیر روابط عمومی این بانک بزرگ بورسی منصوب کرد.

مدیر جدید روابط عمومی این بانک در کارنامه ی موفق خود، مدیریت روابط عمومی شرکت ملی نفتکش، مدیریت امور فرهنگی و روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان، عضو هیأت مدیره صندوق قرض الحسنه پارسیان و مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل صندوق اعتباری هنر را دارد و درس آموخته ی رشته ی علوم ارتباطات اجتماعی و روزنامه نگاری است.

وی از اعضای قدیمی انجمن روابط عمومی ایران است و علاوه بر ارائه مقالات و سخنرانی های متعدد پیرامون رشته روابط عمومی، محقق و مدرس این حوزه نیز می باشد. جهانی در سوابق مدیریتی خود ارتباط تنگاتنگ با رسانه ها را روش پایه ای کارش دانسته و تعامل دو جانبه ی حرفه ای و اخلاقی را از اصول مسلم فی ما بین می داند.

امید می رود با این گزینش هوشمندانه  بانک خوشنام صادرات ایران، ضمن عمل به منویات مقام معظم رهبری، پیرامون تحقق اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از تدابیر دولت تدبیر و امید و همچنین با تکیه بر سابقه 64 ساله بانک متبوع که در شرایط سخت کنونی بالاترین نسبت کفایت سرمایه در سیستم بانکی را دارد، بتواند با همدلی کارکنان خدوم خود در زمینه توسعه کشور، چشم انداز جدیدی را رقم بزند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه