اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108566066

همزمان با آغاز پیش فروش بلیت‌ها

پوستر نمایش «پرسه‌های موازی» رونمایی شد

کد: 13950610108566066

http://goo.gl/XAaiW6

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه اجرای عمومی نمایش «پرسه های موازی» از پوستر این نمایش رونمایی شد.

پوستر نمایش «پرسه‌های موازی» رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، «پرسه های موازی» عنوان تازه ترین نمایش پیام لاریان است که از تاریخ 19 شهریور در تالار مولوی به روی صحنه خواهد رفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تمرینات بازیگران این گروه نمایشی از سه هفته گذشته آغاز شده و تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

این نمایش پیس از این در جشنواره آمستردام در کشور هلند روی صحنه رفت که مورد استقبال واقع شد و توانست کاندید جایزه بزرگ این جشنواره شود.

پیش فروش بلیت‌های این اثر نمایشی در سایت‌های مشخص و مربوط به حوزه نمایش آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور، بلیت‌های این اثر را تهیه کنند.

طراحی پوستر نمایش «پرسه‌های موازی» بر عهده فرانک ایرانی بوده است.

سجاد افشاریان تهیه کنندگی این نمایش را بر عهده دارد و سعید زارعی، بازیگر جوان حوزه تئاتر در مقام مدیر پروژه، افشاریان را همراهی می‌کند و این سومین همکاری این دو نفر بعد از نمایش‌های «سرگیجه» و «فردا» است.

در خلاصه داستان پرسه های موازی آمده است: جاده ساوه، دوازده کیلومتری تهران، سه نفر یه شب دور هم جمع می‌شوند و شروع می کنند به یه جور بازی. این داستان نمایشنامه من است، داستان بازیِ آیینی ِمردن.

این نمایش از تاریخ 19 شهریور هرشب ساعت 20:30 در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت.

الهام نامی، آسو بهاری و بهروز خرم بازیگران این اثر نمایشی هستند.

عوامل پرسه‌های موازی عبارتند از: تهیه کننده: سجاد افشاریان، طراح صحنه و نور: سعید حسنلو، مدیر پروژه: سعید زارعی، گروه کارگردانی: مجتبی کاتوزیان، نرگس نره ای، برنامه ریز: رحیم علی بالایی، موسیقی و طراحی صدا: فربد مائین، صدابردار: رامتین شعبانیان، طراح گرافیک: فرانک ایرانی، عکاس: شاهین آزما، ساخت تیزر: ابراهیم عزیزی، نرگس نره ای، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی، امور بین الملل: کاملیا غزلی و مشاور رسانه ای: سام بهشتی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر