اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108985638

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبرداد

راه اندازی شبکه تلویزیونی کالای ایرانی

کد: 13950610108985638

http://goo.gl/sKtMt9

، تهران , (اخبار رسمی): سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از همکاری صدا و سیما با این ستاد به‌منظور راه‌اندازی شبکه تلویزیونی «کالای ایرانی» خبر داد و گفت: این شبکه باید فرهنگ عمومی در مبارزه با قاچاق کالا را بالا ببرد.

راه اندازی شبکه تلویزیونی کالای ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز : قاسم خورشیدی با اشاره به تلاش ستاد برای فرهنگسازی و ارتقاء فرهنگ اجتماعی در موضوع استفاده از کالاهای خارجی و قاچاق اظهار کرد: با توجه به توافقات انجام شده با سازمان صدا و سیما، مقرر شده است تا شبکه‌ تلویزیونی جدیدی با هدف تبلیغ، ترویج  و تحکیم کالاهای ایرانی راه‌اندازی شود.
وی ادامه داد: این شبکه که در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی خواهد شد تحت عنوان شبکه کالای ایرانی، آغاز به کار خواهد کرد و برنامه‌های خود را با تاکید بر الگو سازی، مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف به مخاطبان خود ارائه خواهد داد.
سخنگوی ستاد مبارزه با  قاچاق کالا و ارز گفت: رسانه‌های کشور گرچه اقداماتی در راستای فرهنگسازی عمومی در موضوع نه به کالاهای خارجی و قاچاق و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، داشته‌اند ولی هنوز فاصله زیادی تا اصلاح الگوهای مصرف داریم لذا مقرر شد تا صدا و سیمای جمهوری اسلامی شبکه‌های ویژه‌ای با هدف تقویت کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ایرانی راه‌اندازی شود.
خورشیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم راه‌اندازی این شبکه‌های تلویزیونی بتواند گام مؤثری در ارتقای فرهنگ عمومی در موضوع مبارزه با قاچاق کالا باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها