اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110506066

برگزاری نمایشگاه پارچه و منسوجات دوبی

کد: 13950613110506066

http://goo.gl/ZIsrfL

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین المللی پارچه و منسوجات به مدت سه روز و در فاصله روزهای بیست و چهارم تا بیست و ششم آبان در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می شود.

نمایشگاه خودروی لس آنجلس برگزار می شود

بیشترین شمار شرکت کنندگان از کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیایی و اروپایی هستند.

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اخبار رسمی نمایشگاه بین المللی منسوجات و پارچه در فاصله روزهای بیست و چهارم تا بیست و ششم آبان ماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی برگزار می شود.

در این نمایشگاه تولید کنندگانی از تمامی کشورهای دنیا شرکت می کنند ولی بیشترین شمار شرکت کنندگان را تولید کنندگان کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای آسیایی تشکیل می  دهند. اروپا هم نقش بزرگی در این نمایشگاه دارد و شمار زیادی از تولید کنندگان ایتالیا  و ترکیه هر ساله در این نمایشگاه حضور دارند.

در سال گذشته بالغ بر 5200 نفر  از نمایشگاه بازدید کردند و بالغ بر 150 شرکت فعال در تولید پارچه و منسوجات  از 42 کشور دنیا در نمایشگاه حاضر بودند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت www.internationalapparelandtextilefair.com مراجعه کنید  یا با شماره تلفن 00971567636517 تماس بگیرید . شما می توانید از طریق ایمیل به آدرس [email protected] هم سوالات و درخواستهای خود را ارسال کنید .

دفتر اصلی  این نمایشگاه در  هتل کونراد واقع در برج تجاری خیابان شیخ زاید دوبی است .شرکت Nihalani event  برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد و هر روز از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت دوبی پاسخگوی سوالات و درخواستهای  علاقمندان به شرکت در نمایشگاه یا بازدید از آن است .

ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه از هم اکنون امکان پذیر است و اطلاعات تکمیلی در مورد نحوه ثبت نام و پرداخت هزینه در وب سایت این نمایشگاه وجود دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش