اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110646066

اصول نگارش خبر در مورد همیش یا نمایشگاه

پیوستگی در خبر رسانی اهمیت دارد

کد: 13950613110646066

http://goo.gl/97H4hg

، تهران , (اخبار رسمی): هنگامی که نمایشگاه یا همایشی برگزار می کنید باید ارتباط موثری با رسانه ها داشته باشید تا اخبار شما به درستی در اختیار مخاطبانتان قرار بگیرد.

نمایشگاه خودروی لس آنجلس برگزار می شود

در حالت عادی برای یک نمایشگاه یا همایش باید چهار خبر در رسانه ها منتشر کنید

به گزارش اخبار رسمی قبل از اینکه تصمیم به برگزاری یک همایش یا نمایشگاه بگیرید در مورد نحوه اطلاع رسانی آن تصمیم گیری کنید . در نظر داشته باشید هم زمان با تعیین زمان برگزاری نمایشگاه یا همایش باید ارتباط با رسانه ها را آغاز کنید و تهیه اخبار و وب سایت نمایشگاه را شروع کنید.

در ابتدا خبری تهیه کنید که اهمیت این همایش یا نمایشگاه را نشان دهد سپس فردی ر ا به عنوان مسوول برقراری ارتباط با رسانه ها معرفی کنید و شماره تماس  و ایمیل شرکتی آن فرد را در بخش اطلاعات تماس  وارد کنید .

فردی که معرفی می کنید باید از قدرت بالایی برای برقراری ارتباط با رسانه ها برخوردار باشد و چگونگی وارد شدن به فضای رسانه ای را بشناسد در غیر این صورت نمی تواند ارتباطی موثر برقرار کند. بهتر است این فرد یکی از افراد روابط عمومی یا آشنا به این حوزه باشد.

بهتر است اولین خبر در مورد این همایش  زمانیکه تصمیم به برگزاری آن گرفتید ارایه شود و دومین خبر سه هفته قبل از برگزاری همایش یا نمایشگاه به رسانه ها داده شود.

بعد از اینکه دومین خبر  را وارد شبکه رسانه ای کردید   چندین عکس خبری در مورد نمایشگاه و موضوع آن و دلیل برگزاری تهیه کنید و در  وب سایت شرکت منتشر کنید . اگر نمایشگاه در سالهای قبل نیز برگزار شده است اطلاعاتی در مورد نمایشگاههای قبلی و تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان آن هم در وب سایت قرار دهید.

در نظر داشته باشید این اطلاع رسانی  اهمیت زیادی دارد زیرا نشان می دهد که شما دقیق هستید و یک نمایشگاه یا همایش بی نقص را برگزار خواهید کرد. سومین خبر در مورد نمایشگاه شما باید سه تا پنج روز قبل از نمایشگاه یا همایش داده شود و سپس خبری در روز اول مبنی بر آغاز موفقیت آمیز این نمایشگاه منتشر شود.این نحوه خبر رسانی باعث جلب نظر مخاطبان شما می شود و شما را به هدفتان می رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]