اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110785622

برای برگزاری دوره های کنترل و ارتقاء داوری در شش ماهه دوم

هیأت های کشتی پیشنهادات خود را اعلام کنند

کد: 13950613110785622

http://goo.gl/pYyRGe

، تهران , (اخبار رسمی): هیأت های کشتی، زمان و مکان پیشنهادی خود برای برگزاری دوره های کنترل و ارتقاء داوری (ملی و ممتاز ملی) در شش ماه دوم سال را به فدراسیون کشتی اعلام نمایند.

هیأت های کشتی پیشنهادات خود را اعلام کنند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، برابر مقررات و اصول آموزشی، ضرورت دارد کلیه برنامه های آموزش داوران کشتی کشور مطابق با تقویم آموزش سالیانه فدراسیون کشتی طراحی و عملیاتی شود.

با توجه به این ضرورت قانونی و آموزشی، هیأت های کشتی استان ها، حداکثر تا تاریخ 20 شهریورماه، برابر ضوابط نظام نامه آموزش داوران فدراسیون کشتی، زمان و مکان پیشنهادی برگزاری دوره های داوری کنترول و ارتقاء ملی و ممتاز ملی مورد نیاز استان خود را در شش ماه دوم سال 95 به فدراسیون کشتی اعلام نمایند.

پس از بررسی و تصویب تقویم آموزشی مربوط، زمان و مکان و چگونگی برگزاری کلاس های آموزش داوری به اطلاع هیأت های محترم استان ها خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

کشتی در ایران یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها ست و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود. کشتی از دوران باستان در ایران تمرین می‌شده و در میان سبک‌های گوناگون ملی و محلی کشتی پهلوانی فراگیرترین سبک آن بوده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش