اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112056104

روز سوم جام‌جهانی اسکی چمن و تدام صدرنشینی اتریشی ها

جعفری بهترین اسکی باز ایران

کد: 13950614112056104

http://goo.gl/M92lnH

، (اخبار رسمی): اسکی‌بازان اتریشی در روز سوم جام‌جهانی اسکی روی چمن بازهم عناوین برتر را کسب کردند.

جعفری بهترین اسکی باز ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی اسکی روی چمن به میزبانی‌ ایتالیا و در روز سوم این رویداد بازهم جایگاه‌های اول و دوم به اتریشی‌ها رسید و مرتضی جعفری از ایران نیز مانند روز دوم در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

در این رقابت‌ها که در بخش ترکیبی دنبال شد مارک زیک‌بائر با ثبت زمان مجموع 48 ثانیه و 82 صدم ثانیه عنوان نخست را بدست آورد و دیگر هم‌وطن او مایکل استوکر با ثبت زمان مجموع 49 ثانیه و یک صدم ثانیه عنوان دوم را بدست آورد و جان گارداوسکی از جمهوری چک با ثبت زمان مجموع 49 ثانیه و 45 صدم ثانیه در جایگاه سوم ایستاد.

از ایران نیز مرتضی جعفری با ثبت زمان مجموع 50 ثانیه و 9 صدم ثانیه دوازدهم شد، حسین کلهر (فرزند درویش) با ثبت زمان مجموع 50 ثانیه و 80 صدم ثانیه در جایگاه پانزدهم قرار گرفت، حسین کلهر (فرزند قربانعلی) با ثبت زمان مجموع 53 ثانیه و 30 صدم ثانیه عنوان بیست و دوم را کسب کرد و نیما بها با ثبت زمان مجموع 54 ثانیه و 38 صدم ثانیه بیست و سوم شد.

روز پایانی این رقابت‌ها امروز(یکشنبه) و در رشته مارپیچ کوچک برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران

از وقایع مهم ورزشی دهه 1320 تولد فدراسیون های ورزشی ایران است . در این دهه نهضت المپیک در ایران با تأسیس کمیته ملی المپیک و به طبع آن فدراسیونهای ورزشی مختلف را بهمراه داشتند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش