اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113035757

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:

بازی کردن با تخلف عین تخلف است

کد: 13950614113035757

http://goo.gl/bfkVqh

، تهران , (اخبار رسمی): این شورا در بسیاری از موارد کارکرد قابل دفاعی داشته و من به این دوره شورا افتخار می کنم و ما اجازه نمی دهیم حیثیت شورا را بر باد بدهند.

بازی کردن با تخلف عین تخلف است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران اقبال شاکری در دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورا گفت: ما به نظارتی که در شورا انجام می دهیم افتخار می کنیم گرچه منکر این نیستیم که قصور کاستی ای هم بوده اما نباید ریشه را از بن بزنیم.

وی ادامه داد: اگر تخلفی شده ما خواهان برخورد با متخلف هستیم که باید از طریق مجرای قانونی و قوه قضاییه به آن رسیدگی شود اما اینکه چرا برخی با تخلف بازی می کنند و آن را دستاویزی برای حمله به دیگران قرار می دهند جای سوال دارد. بازی کردن با تخلف عین تخلف است .
شاکری افزود: من به این دوره شورا افتخار می کنم و همه ما وظیفه داریم از حیثیت شورا دفاع کنیم.

رییس کمیته عمران در ادامه سخنان خود به موضوع نشست زمین در خیابان پیامبر اشاره کرد و گفت: چند نکته در این حادثه قابل تامل است نخست آنکه قرار داد پروژه مترو در این محدوده به صورت ای پی سی بوده این امر محل اشکال است ، علاوه بر آن مطالعات ژئو فیزیکی انجام نشده که باید در دستور کار پیمانکار قرار گیرد.

شاکری همچنین به سالروز فاجعه منا اشاره کرد و خواهان برخورد جدی تری از سوی دستگاه دیپلماسی با اینگونه وقایع شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه