اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113236066

«خشکسالی و دروغ» از مهر ماه روی پرده می رود

کد: 13950614113236066

http://goo.gl/m3ftzo

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده بعد از پایان اکران «سایه های موازی» روی پرده می رود.

«خشکسالی و دروغ» از مهر ماه روی پرده می رود

به گزارشاخبار رسمی به نقل از  مشاور رسانه‌ای پروژه، «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده و تهیه کنندگی سیدغلامرضا موسوی که پس از کنار گذاشته شدن از جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به دلیل ممیزی و صدور دیرهنگام پروانه نمایش فرصت اکران عید فطر و تابستان را از دست داده بود، از اوایل مهر ماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

محمدرضا گلزار که به دلیل ممنوع از کاری و توقیف 2 فیلم قبلی خود در چهار سال گذشته فیلمی را بر پرده سینماها نداشته است، حالا با «خشکسالی و دروغ» اکران پاییزی سینماها را تجربه می کند.

به گفته پدرام علیزاده، از هفته آینده تبلیغات فیلم با رونمایی از پوسترها و تیزرها آغاز می شود و به مرور تبلیغات تلویزیونی و شهری و در نهایت اکران خصوصی و اکران های مردمی هم به همراه بازیگران آن آغاز خواهد شد. هدایت فیلم پخش کننده فیلم «خشکسالی و دروغ» است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر