اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113246066

اکران «همین الان یهویی» در خانه هنرمندان

کد: 13950614113246066

http://goo.gl/CKlro0

، تهران , (اخبار رسمی): «همین الان یهویی» به کارگردانی طوفان مهردادیان و بنفشه اعرابی در خانه هنرمندان اکران می‌شود.

اکران «همین الان یهویی» در خانه هنرمندان

به گزارشاخبار رسمی به نقل از  مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «همین الان یهویی» اولین تجربه طوفان مهردادیان و بنفشه اعرابی، تجربه‌ای عاشقانه با نگاهی به ادبیات و سینمای مدرن است. «همین الان یهویی» با نگاهی به یکی از داستان‌های جی. دی سلینجر، یک فیلم سلفی است که بدون فیلمبردار و صدابردار با دوربین تصویربرداری شده است.

طوفان مهردادیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر سال گذشته در 2 فیلم «در مدت معلوم» و «وارونگی» به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در نمایش‌های «مرغ دریایی»، «عشق و عالیجناب»، «محو» و ... بازی کرده است.

بنفشه اعرابی فوق لیسانس کارگردانی تئاتر است و نمایش‌های چون «پیکنولپسی»، «بوبوک» و «گل‌های میخک» را به صحنه برده است. او همچنین در فیلم‌ها و سریال‌های متفاوتی از جمله سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد» و فیلم «اولین باران پاییزی» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

فیم کوتاه «همین الان یهویی» ساعت 17 چهارشنبه 17 شهریور در سینماتک خانه هنرمندان ایران اکران می شود و ورود برای عموم آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر