اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113286066

«چاله» پس از هشت سال اکران عمومی می شود

کد: 13950614113286066

http://goo.gl/jPKcrP

، تهران , (اخبار رسمی): «چاله»، اولین فیلم بلند سینمایی علی کریم کارگردان جوان سینمای ایران، پس از هشت سال در گروه هنر و تجربه اکران عمومی می‌شود.

«چاله» پس از هشت سال اکران عمومی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «چاله» عنوان اولین فیلم بلند سینمایی علی کریم است که سال 87 ساخته شده و تا کنون امکان اکران عمومی پیدا نکرده است. این فیلم همچنین قرار است از اواخر شهریور ماه در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی شود.

«چاله» تنها نماینده رسمی سینمای ایران در سال 2009 به عنوان فیلم اختتامیه در هفته منتقدین فستیوال فیلم ونیز بود و در این رویداد با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و مورد توجه دبورا یانگ منتقد هالیوود ریپورتر قرار گرفت.

علی کریم همچنین پس از این فیلم «من از سپیده صبح بیزارم» را کارگردانی کرد که اثر متفاوتی در سینمای ایران به شمار می رود. این فیلم هم در گروه هنر وتجربه اکران شد و در جشنواره های متعدد خارجی و داخلی به نمایش در آمد.

در آستانه اکران عمومی «چاله»، پوستر این فیلم که توسط پدرام تنعمی طراحی شده است، رونمایی شد. او همچنین طراحی پوستر این فیلم برای حضور در جشنواره ونیز را هم پیش از این طراحی کرده بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: غلامرضا پس از وقوع زلزله ای ویرانگر در شهرش سبز تپه، خانواده اش را از دست می دهد و با همسر جدیدش به جاده ای متروکه کوچ می کند و قهوه خانه قدیمی و مخروبه ای را به مکانیکی تبدیل می کند و برای امرار معاش چشم به جاده می دوزد و با دلخوشی بازگشت تنها پسرش از ژاپن، روزها را شب می کند.

در فیلم «چاله» مصطفی طاری، سیامک احصایی، سینا رازانی، علی بکائیان، ناصر عاشوری، نگار حسن زاده، امیر توسلی، افشین خورشید باختری، رومینا سلیمانیه، مسعود سخایی و... بازی می کنند.

از عوامل این فیلم می توان به: نویسنده و کارگردان: علی کریم، تهیه کننده: مجید مطلبی، مشاور تهیه کننده: علی آشتیانی پور، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، تدوین: بهزاد مصلح، صدابردار: وحید مقدسی، طراحی صحنه و لباس: دانیال جباری، طراح گریم: علی بهرامی فر، موسیقی: امیر توسلی، مدیر تولید: مهرزاد چلنگر، مدیر برنامه ریزی: سامان خادم، دستیار کارگردان: فواد محجوب، ترانه سرا و موسیقی داخل صحنه: علی کریم، انتخاب بازیگر: افشین هاشمی، عکاس: احمدرضا شجاعی و مشاور رسانه ای: بیتا موسوی اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر