اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114936066

حسین یاری راوی انیمیشن «داستان عاشورا»

کد: 13950615114936066

http://goo.gl/cK5a1D

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه پویانمایی «داستان عاشورا» در قالب چهار قسمت دوازده دقیقه‌ای و با تکنیک «موشن کمیک» با روایت حسین یاری به تولید می رسد.

حسین یاری راوی انیمیشن «داستان عاشورا»

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، محمدمهدی مشکوری تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی «داستان عاشورا» با اشاره به اقتباس این مجموعه پویانمایی از کتاب کمیک استریپ «داستان عاشورا» بیان کرد: این کتاب به نویسندگی حجت‌الاسلام و المسلمین محمدسعید بهمن‌پور و تصویرگری پرویز اقبالی تالیف شده و اقتباسی دقیق از مقتل «لهوف» نوشته سید بن طاووس است که از این جهت یک داستان تاریخی مستند و دقیق محسوب می‌شود.

مشکوری ادامه داد: مطابقت با اسناد تاریخی و همچنین تصویرگری ارزشمند با تکنیک منحصر به‌ فرد تلفیق هنر مینیاتور و هنر کمیک‌استریپ، دو ویژگی مهم کتاب «داستان عاشورا» بود که سبب شد اندیشه تبدیل این کتاب به انیمیشن شکل بگیرد.

وی گفت: مجموعه پویانمایی «داستان عاشورا» در قالب چهار قسمت دوازده دقیقه‌ای و با تکنیک «موشن کمیک» بر اساس تصویر و متن موجود در کتاب، آفریده می‌شود و صداپیشگی راوی مجموعه را حسین یاری برعهده گرفته است.

تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی «داستان عاشورا» اظهار کرد: کارگردانی این پویانمایی توسط میثم حسنی صورت می گیرد که کارگردانی مجموعه‌های «دا»، «نورالدین فرزند ایران» و «یکی از چهار نفر» را در کارنامه خود دارد.

مشکوری تاکید کرد: تولید انیمیشن «داستان عاشورا» از ابتدای مرداد ماه در مرکز اوج کودک و نوجوان آغاز شده و تا پایان شهریور ماه به سرانجام می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر