اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115016066

اکران از 28 مهر

«نفس» با کوروش قرارداد بست

کد: 13950615115016066

http://goo.gl/GKGeFj

، تهران , (اخبار رسمی): قرارداد فیلم «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار با سر گروهی سینمایی کوروش منعقد شد و این فیلم سینمایی از تاریخ 28 مهرماه روی پرده می رود.

«نفس» با کوروش قرارداد بست/ اکران از 28 مهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، قرارداد فیلم «نفس» با سر گروه سینمایی کوروش بسته شد و تازه ترین اثر سینمایی نرگس آبیار از تاریخ 28 مهرماه روی پرده می رود.

شرکت نورتابان به عنوان یکی از تهیه کنندگان و پخش کننده فیلم «نفس» در آستانه اکران با رویکرد جدید تبلیغات این فیلم را آغاز کرد و از همه ظرفیت های تبلیغی به ویژه تبلیغات در فضای مجازی بهره برده است.

فیلم سینمایی «نفس» در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی، سیمرغ بهترین نقش مکمل زن و در جشنواره جهانی فجر سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد. این فیلم توسط شرکت نورتابان، ابوذر محمدی و محمدحسین قاسمی تهیه شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر