اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115196066

اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران «کمی چای»

کد: 13950615115196066

http://goo.gl/ifZiIT

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش «کمی چای» به نویسندگی و کارگردانی سمیرا رحیمی میزبان عکاسان و خبرنگاران می‌شود.

اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران «کمی چای»

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی این نمایش، نمایش کمی چای به نویسندگی و کارگردانی سمیرا رحیمی روز چهارشنبه 17شهریور ساعت 19:30 میزبان عکاسان و خبرنگاران می شود.

نمایش «کمی چای» به کارگردانی سمیرا رحیمی که اجرای خود را از 14 شهریور در سالن ناصر خسرو اغاز کرده روز چهارشنبه 17 شهریور را به اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران اختصاص داده است.

عادله امامی، مائده خانی، سمیرا رحیمی، شقایق شجاعی، سوده فارانی، نگین فراهانی،مرضیه فروزان فر،الهام مهرپرور،هلن مهدوی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

و دیگر عوامل عبارتند از: سمیرا رحیمی، الهام مهرپرور (گروه کارگردانی)، مروارید برزگر(طراح لباس)،کیمیا معلمیان(دستیار طراح و خیاط)،هما شیرازی(مشاور هنری)،عادله امامی(امور رسانه)، دکتر سحر صنیعی(مشاور رسانه ایی)، ارغوان دهقان (روابط عمومی)،محمد رمضان زاده (اهنگساز).

اجرای نمایش «کمی چای» از 14 شهریور اغاز شده و تا 31 شهریور هر روز ساعت 19:30در سالن ناصر خسرو واقع در در خیابان انقلاب ، خیابان 16 اذر، کیلنیک 16 اذر طبقه سوم به کار خود ادامه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر