اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116740365

مدیرعامل مخابرات ایران در دیدار با کارکنان مخابرات اصفهان عنوان کرد

توسعه منابع انسانی یکی ازمولفه های اصلی تحول

کد: 13950617116740365

http://goo.gl/y5fWni

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت : توسعه منابع انسانی ، یعنی ذوب اندیشه ها و رفتارهای سنتی و تثبت انرژی های نوین و استقرار نظام های جدید ، یکی از مولفه های اصلی تحول است .

توسعه منابع انسانی یکی ازمولفه های اصلی تحول

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، دکتر سراییان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در دیدار با کارکنان مخابرات استان اصفهان سخن می گفت بابیان این مطلب افزود : تحول منجر به خلق آینده ، ارتقاء ، تعهد ،تفکر و انگیزش افراد شده و سند ابتکارات جدید و ابداع مجدد سازمان را ایجاد می کند .

 سراییان تغییر دیدگاه های کهنه و فرسوده را در یک بنگاه اقتصادی ضروری دانست و گفت : امروزه تمام بنگاه های اقتصادی مخصوصا بخش های خصوصی باید تفکر ، آگاهی ،رفتار و دانش سازمانی خود را برا اساس شرایط بازار کسب و کار همواره به روز کنند . از این رو شرکت مخابرات ایران در شرایط فعلی و حساس نه تنها از این قاعده مستثنی نبوده بلکه با توجه به گسترش آن و دامنه وسیع ارایه خدمات خود ، حساسیتی صد چندان دارد .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در نشست با کارکنان مخابرات اصفهان به تشریح برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تحول و ره نگاشت پنج ساله شرکت مخابرات ایران پرداخت و افزود: ره نگاشت پنج ساله، تنها یک افق و جهت است که می تواند طی سال های آینده بر اساس شرایط جدید کسب و کار به روز شود.

وی به تغییر نیازهای مشتریان بر اساس فناوری های جدید اشاره و تاکید کرد: دانش و آگاهی مشتریان نسبت به آن کالایی که نیاز دارند، حتی از تولیدکننده ها نیز بیشتر است. لذا باید با ارائه فناوری های جدید به آنان همواره در تامین نیازهای کیفی و کمی آنان پیشرو باشیم.

 سرائیان با اشاره به جایگاه کلیدی و مهم کارکنان در پیاده سازی برنامه تحول مخابرات گفتپ: در شرایط کنونی و قتی کارکنان هر روز به محل کار خود می روند، باید فکر کنند که چگونه می توان با تغییر روش ها و خلق ایده ها، سرعت، دقت و کیفیت خروجی کارها را بالاتر ببرند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به تاثیر افزایش درآمد شرکت در رفاه کارکنان اشاره کرد و گفت: اگر به کمک شما مدیران و کارشناسان بتوانیم برنامه تحول را به طور کامل پیاده سازی کنیم، هم افزایی در ارائه خدمات مخابرات به وجود می آید.

وی به روند تحولات در شرکت مخابرات ایران طی دهه های گذشته اشاره کرد و افزود: با تغییراتی که در دهه های گذشته در حوزه های ساختاری و ارائه خدمات شرکت -حتی در زمان دولتی بودن- اتفاق افتاده ، نشان می دهد که میزان موفقیت یک بنگاه اقتصادی در تبعیت از شرایط به روز بازار کسب و کار است.

 سرائیان با بیان اینکه تحول یک فرایند آگاهانه و از پیش تعیین شده با هدف افزایش توانایی مطابق با تغییرات محیطی است ، در مورد بازی رقبا که همواره دچار تغییر است، اظهار کرد: از آنجایی که محور تحول، نحوه رفتار و فرهنگ سازمانی همه کارکنان است، از این رو تغییر و تحول تنها با مدیران میسر نخواهد شد، بلکه باید بدنه اصلی شرکت و کارکنان نیز متناسب با لایه های  بالایی تغییر کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ایجاد یک نقطه تماس مشترک برای رفع تمام مشکلات و ارائه خدمات همگرا برای مشتری را ضروری دانست و گفت: با ایجاد همگرایی می تواند بایک نقطه تماس، تمامی مسایل مربوط به خدمات حوزه ثابت و سیار را رفع کند.

وی انجام کارها به صورت جزیره ای را یک تفکر منسوخ دانست و افزود: برند مخابرات یکی است. لذا باید تمام شرکت های تابعه با یک عنوان و یک برند سازمانی به مشتریان ارائه خدمت کنند.

 سرائیان در پایان از کارکنان این استان خواست با همدلی و همراهی به پیاده سازی برنامه تحول شرکت مخابرات ایران کمک کنند تا برند شرکت همواره جاودان باقی بماند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]