اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116845638

واردات‌ لوازم‌‎خانگی‌ به بوشهر مشروط شد

کد: 13950617116845638

http://goo.gl/lH6r9G

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واردات‌ لوازم‌ خانگی‌ مشروط شد.

واردات‌ لوازم‌‎خانگی‌ به بوشهر مشروط شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابوالقاسم محمدزاده، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: واردات‌ لوازم‌ خانگی‌ مشروط شد، این تصمیم در راستای ساماندهی واردات لوازم خانگی و اجرای ماده چهار قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به اجرا درآمده است.
وی تصریح کرد: مرکز اصناف و امور بازرگانان اسامی نمایندگی‌های رسمی دارای خدمات پس از فروش لوازم خانگی را به قائم‌مقام وزیر در امور تجارت ارائه کرده است و دفتر ثبت سفارش واردات و صادرات نیز تنها موظف است به این 27 نمایندگی‌ رسمی دارای خدمات پس از فروش خدمات ارائه دهد.
وی یادآور شد: این دستورالعمل به گمرکات کشور نیز ابلاغ شده است و ثبت سفارش‌های قبلی در خصوص لوازم خانگی مشمول این قانون نمی‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]