اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118216066

ریحانه «عاشقانه» به پانته آ بهرام رسید

کد: 13950617118216066

http://goo.gl/HiBxzK

، تهران , (اخبار رسمی): گروه تولید مجموعه «عاشقانه» با پانته آ بهرام نیز برای حضور در این مجموعه به توافق رسیدند.

ریحانه «عاشقانه» به پانته آ بهرام رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، گروه تولید «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه با پانته آ بهرام هم به توافق رسیدند تا این بازیگر در این سریال ایفاگر نقش ریحانه باشد.

با اضافه شدن بهرام به گروه بازیگران، این مجموعه تنها یک بازیگر زن دیگر خواهد داشت که در روزهای آتی از میان چهره های مطرح سینما انتخاب می شود.

پیش از این حضور محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، (با حضور) حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی، (با معرفی) سارا رسول زاده در «عاشقانه» قطعی شده بود.

این مجموعه 15 قسمی که برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد، در تهران، شمال کشور و دبی مقابل دوربین خواهد رفت.

منوچهر هادی کارگردان «عاشقانه» چندی پیش فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» را روی پرده سینماها داشت و در نهایت توانست با فروش این فیلم رکورد بی نظیری را در تاریخ سینما به ثبت برساند. این کارگردان در حال حاضر فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم» را نیز در نوبت اکران دارد.

مهدی گلستانه نیز فیلم سینمایی «نقطه کور» را در نوبت اکران دارد. این فیلم با بازی بازیگرانی چون محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، محسن کیایی و… در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش درآمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر