اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120620025

بانک صادرات در ارائه خدمات بانکی کسب کرد

استقبال از خدمات باکیفیت خودپرداز

کد: 13950620120620025

http://goo.gl/4q0Rs9

، تهران , (اخبار رسمی): عملکرد دستگاه های خودپرداز بانک صادرات ایران در مرداد ماه بیانگر96 درصد خدمات دهی موفق و مطلوب به هموطنان است.

خودپرداز بانک صادرات

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات،  این بانک به منظور ارائه خدمات مطلوب و متنوع به هموطنان در اقصی نقاط کشور، نسبت به نصب و راه اندازی 4 هزار و 912 دستگاه خودپرداز اقدام کرده است. بانک متبوع برای افزایش رضایت مندی مشتریان، ضمن پایش و رصد عملکرد این دستگاه ها به صورت متمرکز و مستمر، ارتقاء کمی و کیفی عملکرد آنها را دستور کار قرار داده و با طراحی و عملیاتی کردن خدمات متنوع امکان دسترسی بیشتر مشتریان به خدمات سریع و آسان را فراهم ساخته است.

شایان توجه است که این بانک 4 هزار دستگاه را در استان ها نصب و راه اندازی نموده است که علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان بانک به دارندگان کارت بانکها عضو شتاب نیز خدمات دهی دارند.

این گزارش حاکی از انجام روزانه به طور متوسط 417 تراکنش به ازای هر دستگاه بوده و در مجموع  هر روز بیش از 2 میلیون تراکنش موفق انجام می شود.

این گزارش می افزاید: بانک صادرات ایران در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان علاوه بر خدماتی همچون: دریافت و پرداخت وجوه، اعلام مانده خرید شارژ ، انتقال وجه و.... امکان اعلام مفقودی کارت، پرداخت وجه بدون کارت و واریز وجوه به حساب موسسات عام المنفعه و خیریه نظیر: موسسه حمایت از کودکان سرطانی(محک)، ستاد بازسازی عتبات عالیات، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) را نیز عملیاتی کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه