اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120785638

کشف4 میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی

کد: 13950620120785638

https://goo.gl/p5gy2r

، تهران , (اخبار رسمی): بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالاهای قاچاق شامل موتور استوک خودرو، اقلام آرایشی و بهداشتی، دارو و پوشاک خارجی در استان خراسان رضوی طی چند مرحله کشف شد .

کشف4 میلیارد ریال کالای قاچاق در خراسان رضوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در رابطه با انتقال موتورهای استوک خودروهای سواری خارجی قاچاق از استان‌های جنوبی به مشهد که توسط افراد قاچاقچی صورت می‌گرفت، نیروهای پلیس مبارزه با قاچاق فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با شناسائی دو نفر که در این راستا فعالیت گسترده داشتند، یک انبار محل دپوی موتورهای مذکور را در شهر مشهد شناسائی کردند.
در بازرسی انبار مذکور 11 دستگاه انواع موتور استوک خارجی قاچاق به ارزش 760 میلیون ریال کشف و ضبط شد .
همچنین ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان، از یک انبار محل دپوی اقلام آرایشی بهداشتی قاچاق متعلق به شرکتی که تحت عنوان پنبه‌ریز به صورت بازاریابی شبکه ای در امر تهیه و توزیع کالاهای مورد اشاره فعالیت داشت، تعداد 5 هزار و 22 قلم کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال کشف و ضبط شد.
طی عملیاتی دو نفر که با استفاده از خودروهای سواری در امر تهیه و توزیع داروهای خارجی در شهر مشهد فعالیت داشتند، توسط نیروهای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان شناسائی و هنگام انتقال دارو از یک خودرو به خودروهای دیگر دستگیر شدند.
در بازرسی از این خودروها تعداد 24 هزار و 252 عدد انواع داروهای خارجی به ارزش 364 میلیون ریال کشف و ضبط شد .
در همین راستا تیم مشترک پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از بازرسی فروشگاه‌هایی که تحت عنوان «برند» بدون اخذ مجوز در منطقه سجاد مشهد فعالیت داشته و انواع پوشاک خارجی قاچاق را عرضه می‌کردند، 600 عدد انواع کت و شلوار و 23 جفت کفش خارجی جمعاً به ارزش سه میلیارد ریال کشف و ضبط نمودند.
شایان ذکر است کالاهای مکشوفه  به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهمین به همراه پرونده های متشکله به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

با صدور فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ابتدا دفتر این کانون در محل وزارت کشور تشکیل و پس از آن در سال 1383 در قالب یک ستاد زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری فعالیت خود را گسترش داد. در سال 1383، محمدباقر قالیباف با حکم رییس جمهوری به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد. پس از وی در آبان‌ماه سال 1384، محمدرضا نقدی، ریاست ستاد را عهده‌دار شد. سپس در تیرماه سال 1386، غلامحسین الهام، جایگزین نقدی شد و پس از الهام در اواخر آذرماه 1388، سعید مرتضوی و پس از وی در تیرماه سال 1391، فداحسین مالکی به ریاست ستاد رسید. در مهرماه سال 1392، با حکم حسن روحانی، رییس محترم جمهوری، حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز انتخاب شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]