اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122245757

محمد سالاری خواستار شد

تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی نیمه تمام

کد: 13950621122245757

http://goo.gl/8Pz5mC

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت : مشخص شدن تکلیف پروژه های مشارکتی می تواند یکی از ماموریت های مهم شورا در سال آخر باشد .

تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی نیمه تمام

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورا ی اسلامی شهر تهران محمد سالاری در دویست و نودمین جلسه شورا با اشاره به بازدید خود از منطقه 22 گفت : یکی از نکاتی که در این بازدید به چشم آمد موضوع پروژه های مشارکتی شهرداری تهران با دیگر سازمان ها و نهاد ها است که یکی از شاخص ترین و بزرگ مقیاس ترین آنها پروژه مشارکتی هزار و یک شهر است.
وی ادامه داد : این پروژه به دلیل اختلاف در تعارضات ملکی و اینکه شهرداری تهران هنوز نتوانسته در خصوص اسناد مربوط به انجام تعهدات فی مابین اقدامات لازم را انجام دهد ماه ها است که زمین گیر شده و هیچ اقدام عمرانی در آن صورت نمی گیرد و به حالت تعطیل درآمده است.
رییس کمیسیون شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران افزود :در خواست ما از شورا این است که جلسه ای ما بین ذینفعان این پروژه (وزارت راه و شهر سازی، شهرداری تهران ، ارتش جمهوری اسلامی و .. ) تشکیل شود و نسبت به رفع تعارضات اقدام گردد.
سالاری تصریح کرد:با مشخص شدن تکلیف این پروژه که از پروژه های فرا منطقه ای و فرا شهری است بخش عمده ای از سرانه ها تامین می شود .
وی ادامه داد : از طرفی تعیین تکلیف این پروژه ها با حفظ سهم شهرداری تهران می تواند در تامین درآمد های پایدار و تحقق این مهم موثر باشد بنابراین تعیین تکلیف این پروژه و نیز پروژه های مشارکتی نظیر آن باید یکی از ماموریت های مهم شورا در سال آخر باشد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه