اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122260025

با هدف پاسخگویی به نیاز مخاطبان توسط بانک صادرات

نشریه داخلی سپهر در قالبی تازه منتشر شد

کد: 13950621122260025

http://goo.gl/cV3Lmz

، تهران , (اخبار رسمی): ​بانک صادرات ایران در جهت افزایش میزان اثر بخشی و رضایت مندی جامعه مخاطبان خود، نشریه سپهر(نشریه داخلی بانک) را با طراحی نو و افزایش جاذبه های بصری منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار داد.

مجله داخلی سپهر

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشریه سپهر با 23سال سابقه در قالب هفته‌نامه به عنوان ابزاری ارتباطی است که تا کنون در اطلاع ‌رسانی به بیش از 55 هزار تن از کارکنان شاغل و بازنشسته این بانک نقش آفرین بوده است. با نوآوری در رویه و رویکردهای روابط عمومی بانک صادرات ایران، که با آمدن علی جهانی به عنوان رییس آن آغاز شده است، بانک یاد شده با هدف افزایش میزان اثر بخشی و تعمیق بیشتر محتوا، ضمن بازنگری و بازمهندسی در قالب، محتوا و ارایه اطلاعات کمی و کیفی مطلوب تر از گذشته این  اقدام را عملی کرد.

شایان توجه است این حرکت نوآورانه با توجه به خواست مخاطبان، نیاز به افزایش تنوع مطالب و با حمایت های مدیران عالی بانک صادرات انجام شد.

در اولین نشریه جدید سپهر که با محوریت شصت و چهارمین سالروز تأسیس بانک صادرات ایران انتشار یافته، مطالب مفیدی در زمینه تاریخ، اهداف و برنامه های بانک در زمان تاسیس، نقش و جایگاه بنیانگذاران و پیشکسوتان بانک از جمله: دیدگاه های مهندس مفرح پایه گذار بانک صادرات ایران، دکتر سیف رییس کل کنونی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که اوایل دهه 70 مدیر عامل بانک متبوع بوده، تعدادی از همکاران بازنشسته و... در صفحات آن گنجانده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | نشریات و کتاب