اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122426066

ترکیه میزبان متخصصان صنعت حمل و نقل می شود

نمایشگاه لجستیک های حمل و نقل در استانبول

کد: 13950621122426066

https://goo.gl/bmpKCE

، تهران , (اخبار رسمی): دهمین نمایشگاه بین المللی لجستیک های حمل و نقل در آبان ماه در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.در این نمایشگاه 220 شرکت از 22 کشور دنیا حضور خواهند داشت.

نمایشگاه لوجستیک های حمل و نقل در استانبول

نمایشگاه لجستیک های حمل و نقل طی ده سال گذشته به طور متوالی برگزار شده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اخبار رسمی در فاصله روزهای 26 تا 28 آبان ماه سال 1395 هجری شمسی  دهمین نمایشگاه بین المللی لوجستیک های حمل و نقل در استانبول ترکیه برگزار می شود .

این نمایشگاه در istanbul Expo Center برگزار می شود و پلت فرمی است که در آن تجهیزات مهم و بزرگی که در صنعت حمل و نقل مدرن کاربرد دارد به نمایش گذاشته می شود . از جمله مهمترین بخشهای موجود در نمایشگاه می توان به لوجستیک حمل و نقل  و لوجستیک مهندسی  و لوجستیک های تکنولوژی و سیستم های حمل و نقلی و در نهایت تجهیزات حمل و نقلی اشاره کرد .

این نمایشگاه هر سال در آبان ماه برگزار می شود و بالغ بر 15 هزار نفر  و 220 شرکت فعال در صنعت حمل و نقل  از بیست و دو کشور دنیا در آن حضور دارند.برپا کننده این نمایشگاه  شرکت EKO MMI FAIR LTD.STI است که آدرس الکترونیکی وب سایت این شرکت http://ekofuar.com.tr است .

این نمایشگاه یکی از مهمترین نمایشگاههای حمل و نقل در آسیا است و شرکت کنندگان در این نمایشگاه اغلب شرکتهایی هستند که در اروپای شرقی و خاور میانه کار می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  این نمایشگاه و نحوه شرکت در آن می توانید به وب سایت www.logitrans.com.tr مراجعه کنید  یا با شماره تلفن 00902122669158 تماس بگیرید . شما می تئانید سوالات خود را در مورد نحوه شرکت در نمایشگاه یا بازدید از آن  به شماره 00902122669163 فاکس کنید و یا با آدرس [email protected] مکاتبه کنید.

شرکتهایی که متعلق به کشورهای واقع  در خاورمیانه و آسیای مرکزی  هستند می توانند با  آدرس [email protected] یا [email protected] مکاتبه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش