اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122436066

در اردیبهشت ماه

ترکیه میزبان نمایشگاه انرژی و محیط زیست است

کد: 13950621122436066

http://goo.gl/MNi6EP

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه بین المللی انرژی و محیط زیست در روزهای سیزدهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال 1396در استانبول ترکیه برگزار می شود و یکی از مهم ترین نمایشگاههای کشور ترکیه است.

نمایشگاه لوجستیک های حمل و نقل در استانبول

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اخبار رسمی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی  انرژی و محیط زیست در روزهای سیزدهم تا پانزدهم اردیبهشت سال 1396 هجری شمسی در استانبول برگزار می شود. هر ساله در این نمایشگاه بالغ بر 285 شرکت فعال در زمینه انرژی و محیط زیست شرکت می کنند  و بالغ بر 14 هزار نفر از فعالان این صنعت از آن بازدید می کنند.

به منظور کسب اطلاع در مورد نحوه شرکت در این نمایشگاه و برنامه های حاشیه ای آن می توانید بروشورهای  تهیه شده توسط برگزار کنندگان آن را سفارش دهید و  در وب سایت رسمی این نمایشگاه ذکر شده است که بروشورهای به زبان فارسی هم  تهیه شده است که می تواند اطلاعات لازم را در اختیار علاقمندان قرار دهد. 

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه ترکیه در زمینه انرژی و محیط زیست است و از سال 1994 میلادی تا کنون هر سال برگزار شده است .شما برای شرکت در این نمایشگاه هم می توانید به صورت آنلاین و با مراجعه به وبسایت www.icci.com.tr ثبت نام کنید .برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 00902123346900 تماس بگیرید و یا سوالات و درخواستهای خود را با شماره 00902123346934 فاکس کنید.

شما می توانید از طریق ایمیل [email protected]  تماس بگیریدو یا به آدرس www.sektorelfuarcilik.com.tr مراجعه کنید و از اطلاعات بیشتری که برگزار کننده این نمایشگاه در وب سایت خود قرار داده است  استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش