اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122925757

در جهت آینده نگری برای ایمنی شهر

لایحه توسعه خدمات آتش نشانی تدوین می شود

کد: 13950623122925757

http://goo.gl/ofEbn8

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر اعلام کرد: لایحه توسعه و بهبود خدمات آتش نشانی در راستای کاهش خطر پذیری و ایجاد زیر ساخت های لازم برای مقابله با حوادث در دستور کار شورا قرار گرفت.

در جهت آینده نگری برای ایمنی شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شورای شهر تهران ، معصومه آباد با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این لایحه آینده نگری جهت تامین ایمنی شهر و شهروندان در برابر خطر آتش سوزی است، اظهار کرد:این لایحه که تیر ماه در دستور کار شورای شهر قرار گرفته بود بنا بر پیشنهاد برخی از اعضا به کمیسیون های تخصصی شورا ارجاع داده شد تا پس از جمع بندی نهایی دوباره در صحن شورا مطرح شود.
وی ادامه داد: لایحه توسعه و بهبود خدمات ایمنی و آتش نشانی طی جلسات مشترک با حضور نمایندگان تام الاختیار کمیسیون های برنامه و بودجه، معماری و شهرسازی، عمران و حمل و نقل، سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران بررسی شد و در نهایت جمع بندی نهایی صورت گرفت.
رییس کمیته بحران افزود: اگر چه این لایحه جزو اولویت های برنامه عملیاتی 5 ساله دوم بوده است اما حدود یک سال از آن می گذرد و برای بار سوم در دستور کار شورا قرار گرفته است.
آباد تصریح کرد: این لایحه برای سیر مراحل تصویب به منظور افزایش سطح ارتقا ایمنی در شهر تهران ، حفظ جان و اموال شهروندان با به کارگیری اصول علمی و روش های پیگیرانه حفاظتی ، آموزشی ، توسعه خدمات امداد رسانی در زمان وقوع حوادث از طریق تعامل، همکاری و هماهنگی با سایر سازمان های خدمات رسان در دویست و نود و یکمین صحن علنی مجلس ارایه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه