اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123715757

در فصل بارش نگران برج آزادی هستیم

کد: 13950623123715757

http://goo.gl/hxQ6rm

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مرمت و تعمیرات اساسی برج آزادی از سال گذشته آغاز شده است و قرار بود تا پایان شهریور امسال به پایان برسد ولی همچنان کار عقب است.

در فصل بارش نگران برج آزادی هستیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد حکیمی‌پور در دویست و نود یکمین جلسه شورا اظهار داشت: از ابتدای سال گذشته جلساتی در رابطه با مرمت و تعمیرات اساسی در برج آزادی داشته‌ایم و قرار بود دی ماه اقدامات لازم در برج آزادی به اتمام برسد و تا شهریور امسال این نوسازی و بازسازی نهایی شود ولی کار عقب مانده است و فصل بارندگی نیز در حال آغاز است ولی مرمت برج آزادی هنوز به اتمام نرسیده است.

وی گفت: معاونت فنی عمران شهرداری تهران این اقدام را در فصول کاری به اتمام برساند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران طبق قانون 6 سال پیش که به تصویب وزیر وقت کشور رسیده است اساسنامه املاک و مستغلات را ابلاغ کرده است.

وی افزود: براساس قانون واگذاری‌های سازمان املاک و مستغلات باید طبق دستورالعمل‌ها ابتدا به تصویب شورا برسد و بعد اقدام شود ولی سازمان خودجوش اقدام کرده است.

حکیمی‌پور بیان داشت: در 6 سال گذشته هرگونه واگذاری صورت گرفته توسط سازمان املاک و مستغلات با توجه به اینکه به تصویب شورا نرسیده است زیر سوال است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه